Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

31 januar 2007

Spania=)


Dette er ikke Spania, men det er bare et bilde av den veldig fine himmelen vi hadde he rom dagen da sola gikk ned=) Tenk, sånn ser det ut hos oss hver dag når vi ser ut av vinduet...sukk..det er så fint!

Men altså om noen timer befinner jeg meg på reisefot igjen. Skal ikke fullt så langt denne gangen, men altså til Spania. Det blir bra merker jeg, med litt varme under vingene igjen=)

Siden jeg da skulle dra, og det tilfelldighvis er tirsdag, så har Hegdehaugenstirsdagsbakeri hatt åpent! Flaks fordi da kunne jeg bestille hva jeg ville til Grey`s anatomi. Skulle bli ostehorn der altså..så jeg ante fred og ingen fare..men som dere ser ble det ostebrød!!!svære brøda som kom ut av ovnen! Oxo stod det jammen meg HADE=) måtte le!! Og de søte bakerene er avbildet på bildet under!! Tusen takk for en kreativ avskjedsfest her i leilighet 804, i hegdehuagen der altså. Dere er så søte, alle fire=) (dvs Ida og Eline + kjærester) Og ikke minst; tusen takk for fin sengelektyre (les; SE OG HØR og HER OG NÅ) =)

3 Comments:

  • At 2:30 p.m., Blogger Eline said…

    Jeg venter i spenning. Når kommer bildene fra spania...?! :)

     
  • At 1:29 a.m., Blogger Hilde said…

    Hei Silje! Tenkte bare å si hei. Hyggelig å møte noen fra klassen i denne bloggeverden... Fin og fargeglad blogg du har! ;)

    See you!
    -Hilde-

     
  • At 8:45 p.m., Anonymous Anonym said…

    Nå må du SJERPA dg her!! Litt hjelp t å komma i gang: Du har ann (se min blogg for reglene)

     

Legg inn en kommentar

<< Home