Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

14 januar 2007

I Australia!

Hei hei, nå er jeg i Australia, på vestkysten! Her er det helt fantastisk og like fint som jeg har forestilt meg! Vi bader og koser oss i varmen og shopper i byen. Under ser dere et lite glimt av stranda, Cottlesloe, for den er mega lang!!!
(Har vært her en uke, skal være en uke til)

Kan jo ikke ligge på stranda hele tida, så for noen dager siden dro vi til Wildlife Park for å se på de mange australske dyra. Fikk klappe koala, wombat og gå inne blant en hel masse kenguruer. Det var en veldig gøy opplevelse! Sjekk den sløve koalaen da! Og kenguruene har en fantastisk myk pels.

Her er Louise som jeg reiser med og ovenfor sitter Hans Inge og Silje som vi besøker, alle hjemme fra Arendal citty.

Her er byen Perth by night. Vedig fin by omringet av palmesus og mye trafikk. Dette stedet og landet er å anbefale! Bortsett fra den lange flyturen. To mellomlandinger og 7 og 9 timer å vente er ikke å anbefale...men det gikk fort da...Louise tok sovepiller, mens jeg sovnet naturlig=) En uke igjen så vender vi hjemmover mot kaldere strøk...men først skal vi tre dager til Margaret river, litt sørover for å se på mye fint langs kysten=) Jippi! Ps: Gjermund, har ikke sett noen slanger og spesiellt ikke sebraslangene i sjøen, men helikopter kjører stadig over oss for å se etter hai..da blir jeg litt skeptisk på å bade.