Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

31 oktober 2006

Rask oppdatering...


Dette har skjedd på den tiden jeg av en eller annen grunn ikke har fått oppdatert....

  • Var hjemme i Æendal ei ukes ti, pga vi på staffeldts har naturlignok fri hele tida..eller studieuker..

Louise (på bilde) og meg selv har bestillt tidenes tur til Australia to uker i januar!!!!!!!Det blir SÅ deilig!!!Ned å nyte sommer og sol, mens resten skal nyte kulla her hjemme i kalde Norge=)Gleder oss!!!

Husmorklubben er ivrig i gang igjen. Sist vi møttes laga vi oss en blogg! Vi tror den blir veldig populær grunnet alle våre gode oppskrifter=) Mange triks å lære av oss!

Apropos husmorklubben; Jeg har begynt på et broderingsprosjekt som jeg merke jeg mest sannsynlig ikke blir ferdig med i år! Flaks at det kommer et nytt år=)jippi, og alle hjerter gleder seg!!

Det var hvis det jeg hadde å si for denne gang, hadde liksom glemt alt jeg skulle fortelle...men det kommer vel til meg en gang i fremtiden. So long, you all!