Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

29 september 2006

Hold dere fast!!

Jess! Du ser riktig...Silje Nicoline har meldt seg inn i SATS-norge. Perr i dag skal mitt liv bli en smule mere aktivt enn det har vært frem til nå. Og det har jeg meget godt av! Det som faktisk er ekstra digg er jo at det bare er ca 2 min å til detta fantastiske treningssenter, noe som jeg håper skal motivere! Kjære Annikken og May-Linn, jeg har alltid sett opp til dere og iveren deres med å trene på SPENST (tidligere SATS) hver gang jeg stikker innom Arendal. Nå er jeg faktisk blitt en del av gjengen, og er meget stolt av det=)
Ellers i dag, kan jeg med disse gledens ord si; VI HAR FÅTT NY OPPVASKMASKIN!!! Med vekkeklokka på 08:00 trodde jeg at jeg skulle komme meg opp med god margin. Men den gang ei...07:50 ringer det på døra og to kvikke menn trer inn i blokka, mens jeg løper inn på rommet desperat for å få på meg noen klær i tide. Etter en stund er de ferdige, før de går sier de; les bruksanvisningen for dere må fylle på salt og no greier før bruk...oki, da får vi lese den da. Jo da der stod det, fyll på spesialsalt opptil 1,5 kg, dette skulle regulere hardheten på vannet. Hvor får man tak i dette da????Ringte til Bosch kundeservice for å spørre, der ler damen i andre enden av meg fordi salt skal man bare ha i hvis man har brønnvann. Jess, da vet dere det!!Men det er helt fantastisk med ny maskin. Skulle ikke trodd dette, over en mnd uten maskin, og så redd vi var for å ringe eindomsmegleren for å fortelle det. Heretter skal vi/jeg ikke lenger være redd for å ringe når det er noe galt.
Og Lena, her er Adam og Eva dukkene som jeg laga til familiegudstjenesten i storsalen. Det er helt utrolig at det var så lett å lage de, det eneste som skal til er litt lim! =) lett! og det varste er at det var ei dame på gudstjenesten som viser seg å være dukkemakker...og hun syns det var kjempe smart laga!!! hehe, det er jo bare gøy! tror jeg skal satse på dette området gitt!
Kjære Kjetil, ikke klag på min oppdatering. Se! 2 på en dag!!!! kan ikke bedre bli!

1 Comments:

  • At 7:21 p.m., Blogger Kjetil said…

    Dette var noe annet ja! Grattis! Jeg er imponert! Keep up the good work! Skal opprette link til bloggen din umiddelbart!

     

Legg inn en kommentar

<< Home