Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

31 mai 2006

Litt oppdatering...

Hva har man gjort siden 17.Mai? Jo, vi var jo inne i den triste perioden med eksamen...men heldighvis kom det et lyspunkt i Silje Nicolines hverdag! Nemlig at min kjære kjøleskap helt vant idol 2006! Det var stort for meg, og ja plakaten hang der faktisk før han vant. Og stemte jeg? svaret er vel ja, men vil ikke si hvor mye:) hemmelig!!!! Hipp hurra og flaggheising for Idol Aleksander!!!

Alle trenger vel litt kos innimellom, ser ut som tvillinger dere to!
Lars Even og Audun der altså!
MML 4 sleit med hovedinstrument, mens vi strevde oss igjennom metodisk samspill...jess, jeg spilte faktisk bass, gitar, piano, slagverk (med fete brekk) og kongas. Tro det eller ei så klarte vi jentene å finne ut av Super duper love av Joss Stone vi og. Fikk til og med skryt for god kreativitet og mange egne ting som ikke guttene hadde med. (vi liker og tro at det var positivt, siden ingen av oss er bandmennesker, bare sang jenter) Du lurer kanskje på om vi fikk bestått eller ikke? Og svaret er langt fra ubestått, men nesten over bestått! Klart den beste gruppa=) sant girls!?
Har også hatt piano (bi-instrument og notelesning), det gikk jo veldig bra, blandt de 5 beste i klassen selvfølgelig og går derfor ut med en fin fin B=) Hipp hurra!!!! Arrangering og strykekvartett gikk ikke fullt så bra, men det ble en C og kan ikke grine av det.

Noen flotte bilder av tre av seks jenter i bandet=) Beate på slagverk og Synnøve og jeg på bass og gitar=) Det er så utrolig gøy det faget!!!!!!!!!