Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

13 mai 2006

Parkbilder og andre bilder=)

I disse herlige sommerdager kan man jo ikke sitte inne! Ut på tur aldri sur, det bærer som regel av gårde til Frognerparken eller Vigelandsparken om du vil. Deilig i sola!!! Men det går en del vann..som naturlignok også skal ut..og det koster 5 kr å gå på do i parken..dermed blir det litt trening i å holde seg!
Om torsdag fikk jeg besøk også=) følte meg ganske priviligert som fikk besøk av to så kjekke gutter, Kjetil og Jan Otto. Vi satt og solte oss på vår fantastiske terasse i Top-suiten! Det ble kaffe, gitarspilling og etterhvert grandis. Og vi ble litt brune=) Det er så bra med sommer!!!! ...bare ikke når vi begynner hjemme-eksamen til mandag...og fredag...men når vi har fri!!
Etter besøket var jeg en liten tur i Stensparken på søndagskoleavsluttning, hvor jeg er frivillig medarbeider, før jeg gikk på korøvelse i et par timer. Etter korøvelsen var jeg invitert på pizza hos Jørund og Håkon Eivind. Fikk kjempe god hjemmelaga pizza som Jørund hadde laga+salat med masse fetaost, Håkon Eivind gjorde ingenting...ja ja..bedre lykke neste gang! Men koselig var det uansett=)