Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

26 april 2006

Syk=(

Nestle-logoen! Søt internettbaby!
Sukk, sukk...

Hva annet kan man finne på å gjøre enn å like godt være syk på en grå regnværsdag!? For syk det er jeg fortsatt, satser på å være frisk til i morra...
Slik tilbringer man en dag når man er syk:


  • Sover så lenge man kan i senga.
  • Står til slutt opp og tenker: hm, ja jeg drømte faktisk at jeg kræsja den nye bilen til mamma i natt og at jeg var i badeland med Idol-Ørjan..hm, festlig opplevelse!
  • Spiser litt, ikke mat for det vil man ikke ha, men litt rett i koppen suppe og masse deilig te!
  • Slår på PC`en, alles gode venn. Logger selvsagt på MSN...
  • Legger seg på sofaen, man har sovet lenge, men hvorfor ikke legge seg igjen!?
  • Ser Home and Away reprisen sammen med Ida (som jeg forøvrig så i går...)
  • Drikker mere deilig te.
  • Drikker Pepsi Max.
  • Ser den nye episoden av Home and Away.
  • Ser reprisen av Hotel Cæsar (som jeg også så i går...)
  • Snakker med folk på MSN=)
  • Får mld av mamma som hilser fra resten av flokken, dvs pappa, Marius og Fredrik.
  • Blir litt sulten, derfor spiser man et halvt glass med babymat! mmmmm godt godt!!!!
  • Drikker mere god te=) Mye te altså, som jeg fikk i bursdagsgave av Sigrun og Anna=)
  • Snakker med flere på MSN.
  • Bytter side i sofen, hvis ikke er det akkurat som man blir støl i hele kroppen, og man risikerer å få liggesår.
  • Ser American Idol.
  • Ser Lost, spennende!! (med andre ord, mye tv-titting gjennom denna dagen også..)
  • Leser blogger...

Yes, det er stort sett min dag, inne på sofaen i en regnfulldag i Oslo by. Og helt alene hjemme...ja ja...ser frem til å treffe litt friske mennesker=) Hater å være syk, elsker å være frisk!!