Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

14 april 2006

Jeg har oxo fått blogg!!! =)

Hipp, hipp Hurra, Hurra, Hurra!!!

Det er min første dag som blogger og det er min BURSDAG!!!!
Jess, i dag fylte jeg 23 år, det er trist å tenke på...gammel og still going singel:( satser jo på å bli gift en gang men...den tid, den glede! (er det ikke det det heter?)

Hvordan feire bursdag på ska(æ)re; Bestilte blå himmel og strålende sol, noe det ble!! Dagen starta bra, våknet av herlige lyder av gulvlegging oppe. Deilig å tidlig opp..ble bare ringt til kl 0300 i natt, det var bare lille Eirik som ville fortelle meg om brannen på Krøgenes..je je, trøtt var jeg, men koselig var det jo! Fikk et herlig rekesmørbrød til frokost, meldinger tikket inn gjennom hele dagen=) (hvis ikke hadde jeg blitt skuffa) hehe..
Familie på besøk kl 1500, det gikk i grilling, kage og kaffi, flagget ble også heist! (tvingte pappa i grunn..) Min kjære Ida var på sørlandet hos sin familie, de sang en fortreffelig bursdagssang-medly, kjempe fint var det!!!!!! Var på besøk hos Eirik, skal kanskje når han slutter på jobb oxo;)Til og med min kjære venninne Annikken (som hadde bursdag 8. april) stakk innom mot slutten av dagen, fikk en fin fin gave! Tusen takk for alle gaver jeg har fått, er veldig glad for alt! ( ja, jeg fikk faktisk mye fint)
Ble ikke noen bytur i dag, men hvem vet..kanskje i morra;)

Johei, vi snakkas!

2 Comments:

  • At 5:35 p.m., Blogger Jørund said…

    Dette tar jo helt av! Grattis med blogg Nico!

     
  • At 1:36 p.m., Blogger Silje Nicoline said…

    Tusen takk for det=)
    Har fortsatt litt å lære da!
    Kanskje du må komme på besøk en dag skal du se=)
    Snakkes på skolen!

     

Legg inn en kommentar

<< Home