Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

16 april 2006

Pjatt og svada;

Påske er en høytid hvor alle byens studenter flytter hjem igjen, akkurat som meg. Det er ikke til å stikke under en stol at det er veldig koselig å treffe gode venner fra gamle dager. Det blir jo på en måte gamle dager..rart at man er blitt så gammel..det går bare en vei med oss alle sammen! Hvertfall, når man først er hjemme og borte fra studievenner og andre venner så treffer man alltid de gode gamle i Ærendal city en livlig lørdagskveld. Selv om vi vokser og blir eldre forandrer vi oss ikke så mye, noe som er greit for da kjenner vi hverandre alltid igjen:) dette ble mye pjatt og svada, men men,jeg er jo pjatt og svada så da er det vel ikke så rart!?

Meg, May-Linn og Vidar eller Vidæ som det blir på ændalsk. He he,
litt av en gjeng...

Man kommer ikke unna sin lillebror Marius heller. Vi er ikke så like igrunn...ikke akkurat to dråper vann, men er gode venner, det er vel det viktigste vil jeg påstå! Fikk ENDELIG hilst på kjæresten hans, Lene, også..skulle bare mangle. De har vært sammen i et halv år, alle kusiner og fettere har hilst på ho, men ikke søstra..nei da..har bare vært hjemme ei uke i høst, 2 uker i jula, 2 uker i februar og ei uke nå. Så jeg mener muligheten har lagt godt til rette. Men bedre seint enn for seint! Ho virka koselig!

Meg (linselusa), Anita og Sunniva på Sjøpuben. Det er der vi stort sett henger, og alltid har hengt..eller hvertall jeg.. Disse jentene er det ikke så ofte man treffer, flittige medisinstudenter i Polen som de er. Men veldig koselig når vi først møtes igjen!!



Her er vi igjen. Kvelden starta på en veldig veldig koselig kafe i byen som heter Det Lindvedske Hus. Minner en del om Tullins i Oslo, bare at musikken står litt lavere slik at det går ann å snakke med hverandre. Liker meg der rett og slett, håper den aldri forsvinner fra byen!

May-Linn på Lindvedske, følger ikke helt med fotografen=) He he, ja du er vittig ML. Hadde det veldig koselig i går, det skal dere vite alle mine venner! Alltid gøy å møte gode damle Tromøy gjengen igjen, savna Annikken og Louise i går da..men noen må jobbe for livets opphold også! Glad i dere alle sammen!