Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

16 april 2006

Annikken 23 år!

Ja, ferien er snart over..sukk..men den begynte bra=) 8. april var det feiring for vår kjære venninne Annikken! Kan ikke nekte for at det var koselig, kan vi vel girls?! Som dere kanskje ser, disket Annikken opp med selvlaget lasange og en fortreffelig salat! Kan anbefale å ha sukkererter i salaten, det hadde ikke jeg hatt før=) hva er det man ikke lærer i denne store verden!! (har nok mye mer å lære når jeg tenker meg om, kunnskap får man jo overalt...)
Litt uklart bilde av Sunniva og May-Linn!
Sunniva, Anita og Mari på Sjøpuben! Annikken, Sunniva og Anita i full gang med power balladene ser det ut til=) hehe!! Det er godt se at ungdommen koser seg i hverandres selskap!

Vi har danka ut bursdagsbarnet, dermed ble det en ny trio i sofaen! Anita, Sunniva og lille meg..ja for jeg er faktsik lavest i gjengen..litt trist, men samtidig er det mange flotte folk å se opp til=) Tommel opp for den Sunnis Funnis!! Og tommel opp for en fantastisk bursdag Annikken!