Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

19 april 2006

Ferien er slutt...

Ferien er over, dermed er det skole igjen!! (Skulle ønske det var ferie litt lenger selv om det var veldig koselig å se mine to samboere igjen, Ida og Morten) Det er mye kjekk ungdom å se her i Oslo! Har tatt med noen svært gode eksempler på dette;

Sigrun, over her i en flott påskedrakt utsmykket med trekuler. (dette er inn, ikke sant Sigrun?!) Syns du var fin jeg! Bak kan man så vidt skimte Tone Synnøve, eller Tosse om du vil, med alle de fine krøllene og det nyebakte kjæresteparet Anne Marit og Geir. Dere er vel søte vel=)
Videre skal dere få hilse på tre kjekke gutter go ei koselig jente! Fra venstre; Geir (igjen..klassens linselus), Kjetil og Anna, bak har vi Håkon Eivind (fra MML2..sier litt) Dere er vel noen koselige mennesker vel!? Kjetil prøver til og med å posere litt der han sitter, he he! du bør satse på en kariere som modell, det kler deg!

Til slutt har jeg valgt å ta med et stemningsbilde av MML3, altså min kjære klasse. En klasse som spruddler over av kunnskap og kreativitet. En liten presentasjon; Bak fra venstre; Sigrun, Ingrid Synnøve, Hugo, Ole Kolbjørn. Midten; Kjetil, Tone Synnøve, Geir, Daniel. Fremste rad; Ragnar, Peter og Anna. Høyre kant; Audun og Sigmund.
Dere er unike på hver deres måte;)
Ellers i går bare koste jeg meg. Trodde jeg skulle levere oppgave, men det skulle jeg jo ikke..flaks at ikke jeg var ferdig med den. Anna har vært på en liten shopping-tur med Sigrun, Kjetil og meg hengende på slep. Koselig var det, tror Anna også syns det...etter at sommersola gikk ned beveget Kjetil og jeg oss opp til Sorgenfri-gjengen, dvs Anna, Sigrun og Solveig. Der befant også Vibeke, Jørund og Håkon Eivind seg. Alle var heldige, vi fikk nemlig fruktsalat og kaffe, og vi spillte Settlers..det var vel ikke helt diskusjonsfritt, noe det aldri er i spill, noen juksa litt og sånn men ellers var det fint! Dere var verdige vinnere Kjetil, Anna og Sigrun, Gratulerer!!
Jess, det var litt om min første dag etter ferien..snakkes!