Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

25 april 2006

Bursdagsfeiring i Hegdehaugsveien=)

Ingrid, Linda, Lena, Merete, Jofrid og Vibeke; Yes, yes så var jeg fyllt 23 år...og ingen flere muligheter å feire bursdagen min i år. Fredag 21. april var det stor feiring i Hegdehaugen top-suite, hele 40 gjester dukket opp=) tipp topp med mange venner!!!!Er veldig glad i alle vennene mine skal dere vite.
Mange venner= mange gaver! Da blir Silje Nicoline glad og sier Jippi!!
Kjetil valgte å sitte på vår praktfulle terrasse med utsikt til sjøen. Det var bare 100 minus grader ute...skjønner ikke at du orka, men koselig du tok turen!
Bolero-girls; Tone Merethe, Ida, Anne and me Sigrun,Anna & Kristin Elise på kjøkkenet!
Merete and me.
Sigmund, Jørund, Kjetil og Håkon Eivind
Det skulle ikke stå på underholdning hvertfall! Kveldens DJ var vår alles frøken Almås. Han gravde frem de fineste av de fine cd platene mine, som Absolute Music 9, 12, 15 og 19. Aqua, Spice girls, Stig Van Eijk, East 17 og mange flere=) Ja det var en fin kveld, og tusen takk til alle som kom og bidro med at det ble en fortreffelig sammenkomst! Dere er alle hjertelig velkommen igjen når det måtte passe!
Alle de fine folka på bildene;
Ole Kristian,DJ Jørund,Tone Merethe,Thorgeir,Kristin Elise,Anders Werner,OK,Tone Synnøve(dobbeltnavn er fint) og til slutt to Arendals gutter; Anders og Anders=)
Ellers kan jeg fortelle at jeg er syk i dag og ligger rett ut på sofaen:( kjedelig...kjedelig...kjedelig..hvis noen lurte så er det helt ekstremt kjedelig å være syk, det går bare kjedelige ting på tv..og jeg får snart liggesår, noe som er veldig kjedelig!