Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

16 mai 2006

Fru Hagen...





Dette er en litt festlig kafe skjønner dere. Den ligger helt nede på Grynerløkka (å, det er så langt hjemmefra det) rett ved Olaf Ryes plass. Veldig fint sted å gå for å ta seg noe varmt å drikke nå som det har begynt å bli kalt igjen:( Det var et nytt sted for oss alle fire, dvs Lena, Jofrid og Merete. Vi tok mote til oss og bestilte. Merete en Cola, det gikk fort og smertefritt. Lena og Jofrid bestilte fancy kaffe og jeg skulle ha te. Bak disken stod det en kanskje litt for trøtt svenske som bare syns alt var et ork..jeg begynte selvfølgelig å le av dette, klarte ikke holde meg=) Han gikk til slutt å lagde kaffe til de andre, men te det måtte man lage selv! Flaks for meg at ikke jeg skjønte noen ting av hvor jeg fant ting bortsett fra at jeg så de store glassa med te i løsvekt. Så ikke ting å ta ting med og ikke skjønte jeg hvor jeg skulle finne vann..ja ja..Jofrid og Lena ønska meg lykke til og alle tre stod å lo mens jeg betraktet området. Til slutt tok jeg motet til meg å spurte vår kjære svenske om hjelp...ville jo naturlig ha litt varmt vann. Dette fikk jeg, men han bare lo av meg, og vi bare lo av han. Til slutt fikk jeg sånn til å ta teen med også, så det endte godt og teen var veldig god. (måtte ta et snikbilde av del jille svensken vår)