Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

12 desember 2006

Hmmmm....

Ja, nå er det jammen meg lenge siden sist. Har ikke noe god unskyldning egentlig...bare at jeg har brukt all min tid på gehørakk. eksamen, jippi! Endelig ferdig i går...

I dag er det tid for hjemmeeksamen i musikktenkning...ja...tenker og tenker, men det er faktisk ikke så lett når man er blitt syk. Ligger bare her på sofaen og spiser klementiner m/c-vitaminer og drikker varm melk m/honning. Ser ikke ut som jeg får gjort så veldig masse i dag desverre, men jeg gjorde jo litt i går.
Gjorde nemlig en veldig sær ting. Noe jeg aldri har gjort før=) Satt nemlig på Rust (en koselig kafe, for de som ikke vet det), aleine og leste musikktenknings kompendier! Og det i nesten 3 timer!!! Det vareste var at det faktisk var en ganske bra ting å gjøre!! Anbefales hvis man ikke har noe å gjøre=)

Har ikke så mye mer å fortelle, bortsett fra at jeg ser frem til å komme hjem og nyte juleferien med god samvittighet=)

So long...