Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

06 januar 2007

Godt nyttår!!


Litt bilder fra min ferie i Arendal=) Det har vært veldig bra! Ikke gjort så mye. Hengt med venner så godt jeg kan, jobba masse, fortsatt ikke blitt helt friskus fra eksamensperioden (har jo ikke gjort noe for å gå til legen heller da...) Kroppen leger seg selv=)

Arendal er en koselig by, med koselige kafeer. En av dem er jo dette fine pepperkakehuset som ligger i pollen! Det er jul det, med ekte pepperkakehus!!! Skulle bare hatt litt snø i tillegg...

Har pyntet juletreet på Tromøya helt alene, uten hjelp fra noen. Her hjemme får man utfolde sin kreativitet...eller var det fordi at ingen andre ville gjøre det...hm...når jeg tenker meg om har det jo blitt en tradisjon at jeg pynter julegrana. Nytt av i år, eller i fjor, er englevinger.

Ellers har jeg jo jobba mye, sånn ca hver dag for penger det trenger man alltid. Til og med julaften kveld kava jeg meg opp på hjemmet. Det var litt kjedeli i skulle gå på jobb, men det ble greit når man bare fikk kommet i gang. Og de gamle setter alltid pris på det, det er det viktigste=) Også måtte alle se på meg når jeg åpna gavene da jeg kom hjem=) Hehe, kjipt for de...eller meg... hvertfall, her er et bilde av trøtte snicoline på jobb. Jess, så sånn ca slik ut hver dag...

Nå blir det en stund til neste gang, drar til Australia om litt=) Ned til sol og sommer! Herlig! Resten får kose seg på skole og jobb=)