Silje Nicoline

-Det går bare en vei-

14 desember 2006

Hjemmeeksamen + Syk = KJIPT!

Så lå jeg her da..det er tredje dag med hjemmeeksamen i musikktenkning/filosofi og tredje dag med høy kvalme- og hodepinefaktor. Det er ikke så veldig stas skal jeg si dere. Eksamen går veldig sakte, og det blir mye soving på sofan - noe jeg forøvrig er veldig lei av!


Noe som lyser opp en trist og kjedelig hverdag er julekalenderen min=) Har nemlig fått pakkekalender av Ida og Gjermund! Noe som er veldig veldig koselig. Har fått mye fint=)
I dag er det jo den 14. og det er bare 10 dager til jul! Ikke så lett å gjette hva dette er for noe, men....
DAdadadaaaaaaaaaa!Det var en godis ting! Den er sikkert god, men det frister desverre ikke så mye når man er så kvalm at man ikke orker noe anna enn pepsi max (noe jeg begynner å gå lei). Noen som har tips om hvordan man kurere kvalme så er det bare å si ifra!

Ha en fin dag.

2 Comments:

  • At 8:51 p.m., Anonymous Anonym said…

    Halla Shnupp:)
    Æsj, så drit å værr sjuke!!
    Kanel e bra mot kvalme, eg foreslår kanel-te og kanel-tyggi.
    MASSE god bedring!!
    C ya tomorrow;)
    KLEM

     
  • At 12:10 a.m., Blogger Silje Nicoline said…

    Takk for tipset=)
    Det skal jeg skrive ned i boka og teste ut!
    Ses i morra ja=)

    KlemzZ

     

Legg inn en kommentar

<< Home